FuCuKuMetin2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


FuCuKuMt2 The Best Metin2 Server
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Enyit szeretem volna meg :(( comenteket nem kerek

Go down 
SzerzőÜzenet
Zedamod
Admin
Zedamod


Hozzászólások száma : 4
Join date : 2010. Aug. 11.
Age : 30
Tartózkodási hely : In The Big World

Enyit szeretem volna meg :(( comenteket nem kerek Empty
TémanyitásTárgy: Enyit szeretem volna meg :(( comenteket nem kerek   Enyit szeretem volna meg :(( comenteket nem kerek Icon_minitimeVas. Okt. 17 2010, 08:22

Szokas szerint amien nagy szerencsem szokot lenni ismet elromlot a szerver ezultal egy olyan szinten romlot el hogy meg se tudom csinalni mert hogy a mentes csodalatos modon eltunt es fogalmam sincs hogy a retkes eletbe tudot eltuni na szoval ezekben a szavakban sajnalatos modon azt foglalom osze hogy a szerver leal es hath egy darabig ujabb nem is lesz mivel hogy elvesztek karik cuccok minden egyes kis dolog amit en ossze tudtam alitani tobb heti munkambol nem tudom mit mondjak meg de valoszinuleg ti azt gondoljatok hogy en vagyok a hibas hath mostmar nem tudok mit teni edig es mindig is minden tolem telhetot megtetem annak erdekebe hogy a szerver minel tobbet jol es kellemesen fuson hath igen ez most nem tudom mennyire sikerult de ugymond "minde jonak valamikor vege szakad"
FuCuKu befejezte pajafutasat

Csak anyit tudok mondani hogy sajnalom


Sok sok boldog esztendot kivanok nektek es talan az sors meg ossze hoz minket


Sziasztok Sad Sad
Vissza az elejére Go down
https://fucukumetin2.hungarianforum.com
 
Enyit szeretem volna meg :(( comenteket nem kerek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
FuCuKuMetin2 :: Metin2 :: FuCuKuMetin2-
Ugrás: